ÆNDRING AF ABONNEMENT:
- Når dit abonnement udløber, modtager du 5 dage forinden en automatisk genereret e-mail som påmindelse for at at der trækkes nyt medlemskab.

- Ønsker du ikke at fortsætte dit medlemskab eller ændre til et andet skal du selv foretage ændringerne.
   - Log ind på din side og tryk på " stop medlemskab"

- Ønsker du at ændre dit abonnement skal du:
   - Log ind på din side og tryk "stop medlemskab"
   - Opret det nye medlemskab

- Har du problemer med at oprette dig, eller brug for hjælp, så spørg instruktørerne eller send en  e-mail. til Lassedetlefsen@hotmail.com

- skal du stoppe dit abonnement eller forny det, og ikke har mulighed for det, er det formentlig fordi der er forkerte oplysninger på dit kreditkort. for at oprette et nyt abonnement skal du gøre det fra start af som første gang.

KLIP TIL SPINNING
- Hvis du har abonnement til motionscenteret og gerne vil spinne, skal du have tildelt klip. Dette gør du ved at kontakte en af instruktørerne.
- Når du vil på et spinninghold booker du på forsiden af Klubmodulet under fanen "Book time"