Herunder kan du se "husreglerne" for brugen af motionscenter.

Brug af Motionscenteret i TIF

For at sikrer en optimal træningsoplevelse for alle, vil vi bede dig være opmærksom på følgende og vi henstiller til, at når du er i Motionscenteret, så omgås du udstyr og andre trænende som du selv vil modtages af andre.

Vi ønsker dig en god træning.

Med venlig hilsen Instruktører og Bestyrelse.

Udstyr:

· Udstyr skal behandles med respekt og må kun benyttes til de øvelser, det er beregnet til.

· Håndvægte skal have gulvkontakt før de slippes.

· Del maskinerne i pauser, så bliver det nemmere for alle at komme til.

· Maskiner skal rengøres efter brug. Brug de opstillede sprayflasker og papir.

· Du skal altid rette dig efter de anvisninger instruktøren giver dig til brug for maskinerne.

Beklædning:

· Du skal være iført træningstøj og rene sko. Udendørs sko er ikke tilladt.

· Det er ok at træne i ærmeløs T-shirt.

Medlemskab:

· Du skal minimum være 15 år for at træne i Motionscenteret.

· Medlemskabet er personligt og kan ikke overdrages til andre.

· Det er ikke tilladt at have gæster med til træning.

· Fornyelse af medlemskab skal foretages umiddelbart efter udløb.

Musik og mobiltelefon

· Det er tilladt at have mobiltelefon med i centeret. Vi opfordrer til at den er på lydløs. Vis hensyn til andre når du taler i telefon, og gå evt. ud i mellemgangen.

· Der er fast baggrundsmusik i Motionscenteret. Ønsker du at høre andet end det der er i centeret, kan du medbringe dit eget og høre det via hovedtelefoner.

Doping og brug af ulovlige midler

· Doping og anden brug af ulovlige midler accepteres ikke. Brug af dette vil medføre bortvisning og udelukkelse fra Motionscenteret i 1 år fra bortvisningsdato. Medlemskabet tilbagebetales ikke ved bortvisning.

· Er der mistanke om brug af doping og andre ulovlige stoffer, vil Bestyrelsen tage kontakt til det pågældende medlem for en afklaring.

· Salg af doping og andre ulovlige stoffer politianmeldes.

Diverse

· Babyer kan medbringes i lift, hvis de ikke er til gene for andre.

· Af sikkerhedsmæssige hensyn er leg og ophold for børn ikke tilladt i Motionscenteret.

· Lukketiderne skal overholdes og centeret skal forlades ved lukketid.

· Omklædnings faciliteter skal benyttes til større tasker, jakker og udendørs sko.

· Værdigenstande kan opbevares i værdi skabene i Motionscenteret.

· Centeret er røgfrit område.

· Har du spørgsmål er du altid velkommen til at spørge en af instruktørerne.

Kontingent

· Kontingent refunderes ikke som følge af opsagt medlemskab, nedlukning af TIF af udefra kommende begivenheder